Polityka prywatności
Co to jest RODO?
W dniu 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
RODO wprowadza podstawowe zasady prawa ochrony danych osobowych, jakie podmioty gospodarcze są zobowiązane zapewnić w odniesieniu do danych osobowych swoich klientów, pracowników oraz innych osób, a także określa, w jaki sposób podmioty te mogą czerpać korzyści z dostępnych danych.
W związku z tymi zmianami wprowadziliśmy również zmiany w naszej Polityce prywatności. Przedmiotowe dokumenty zostały dopasowane do wchodzącej regulacji. Dokumenty te dostępne są w naszej placówce i w każdej chwili mają Państwo możliwość zaznajomienia się z ich treścią. Jednakże wskazujemy, że Państwa dane osobowe pomimo wprowadzenia nowych regulacji prawnych, były przez nas dotychczas zabezpieczane i nie przekazywaliśmy ich nieuprawnionym podmiotom.
Poniżej przedstawiamy informację dotyczącą wprowadzonych przez RODO zmian i w jaki sposób
przetwarzamy Twoje dane osobowe. Zalecamy zapoznanie się z poniższą informacją.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Joliesse Anna Łuczak, Paulina Czapiewska S.C, ul. Konstancińska 2/u16, 02-942 Warszawa, Nip: 5213779599 (dalej jako „Administrator”).
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Przetwarzaniu podlegać będą wyłącznie dane osobowe, które zostały dobrowolnie udostępnione lub które wynikają z działań podejmowanych w procesie rezerwacji online, telefonicznej lub osobistej wizyty w naszej placówce, których przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartych z nami umów lub do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów. W szczególności są to dane osobowe podane w związku z:
- umówieniem wizyty
- wystawieniem faktury
- korzystaniem z serwisu do umawiania wizyt online
- przeprowadzeniem wywiadu dotyczącego ogólnego stanu organizmu przed wykonaniem zabiegu kosmetycznego
- bieżącym kontaktem z nami, tj. przesłaniem wiadomości na adres kontakt@elixirstudio.pl, przesłaniem wiadomości za pomocą aplikacji „messenger”, przesłaniem wiadomości za pomocą formularza kontaktowego udostępnionego na stronach naszego gabinetu lub też kontaktu telefonicznego pod numerem 695-361-050, 22 642-30-74
Do czego będziemy używać Państwa danych związanych z umawianiem wizyt i sprzedaży produktów detalicznych?
Umawiając wizytę w naszym gabinecie Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby:
- wykonywania usług elektronicznych, polegających na umożliwieniu rejestracji, przechowywania historii odbytych wizyt oraz listy preferowanych produktów i usług
umówienia wizyt ( przez drogę telefoniczną lub osobistą) - bieżącego kontaktu związanego z umówioną wizytą
- kontaktu związanego z przekazywaniem działań marketingowych
- dostosowywania do Państwa potrzeb informacji przekazywanych za pośrednictwem serwisu
Do czego będziemy używać Państwa danych związanych ze umówioną wizytą w naszym gabinecie?
Umawiając wizytę w naszym gabinecie, Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby:
- umawiania wizyt,
- poprawnego wykonania zabiegu lub na podstawie przeprowadzonego wywiadu odmówienia wykonania zabiegu ze względu na wskazane przeciwwskazania
- bieżącego kontaktu związanego z procesowaniem umówionych wizyt
- rozpatrywania zgłaszanych reklamacji,
- prowadzenia statystyk,
- przekazywanie za pośrednictwem serwisu informacji marketingowych (w tym poprzez newsletter),
- archiwizacji dla celów podatkowo-księgowych.
Do czego będziemy używać Państwa danych, przekazanych w ramach bieżącego kontaktu?
Kontaktując się z nami, Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby:
- prawnie uzasadnionego interesu Spółki, rozumianego jako bieżący kontakt , rozpatrywanie ewentualnych reklamacji oraz dochodzenie roszczeń,
archiwizacji.
Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych?
W każdej chwili mogą Państwo wycofać każdą zgodę udzieloną Administratorowi w związku z przetwarzaniem danych osobowych, bez ponoszenia konsekwencji. Cofnięcie zgody może jednak ograniczyć lub zablokować realizację usług.
By wycofać zgodę wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane w informacji dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody mogą Państwo wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości.
Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność dotychczasowego przetwarzania Państwa danych, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie Twoich danych przez Administratora jest legalne.
Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) i f) RODO, tzn. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Kiedy i komu możemy przekazać dane, a komu na pewno ich nie przekażemy?
Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Administratora, jak też podmiotom, udzielającym wsparcia Administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania, w tym operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu dostarczenia zamówień, jak również podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą również dostawcy usług technicznych (w tym m.in. telekomunikacyjnych, hostingowych, właściciele serwerów i przestrzeni, w których przechowywane są dane, podmioty oferujące usługi związane z prowadzeniem działań promocyjnych przez Internet).
Państwa dane osobowe nie będą na pewno sprzedawane ani też przekazywane podmiotom trzecim w innych celach niż opisane w niniejszej informacji.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Polski/UE/EOG.
Jakie przysługują Państwu prawa związane z przekazanymi nam danymi osobowymi?
Mają Państwo prawo w każdej chwili do:
- dostępu do treści Państwa danych i ich sprostowania,
usunięcia Twoich danych, - ograniczenia przetwarzania,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych bądź otrzymywania informacji marketingowych, przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych.
Jak długo będą przechowywane dane osobowe?
Te dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 5 lat od dnia zakończenia takiego kontaktu. Archiwizowanie tych danych prowadzone jest w Państwa interesie, tzn. by było możliwe odtworzenie treści naszej współpracy lub rozmów przy późniejszym kontakcie, np w związku możliwością odnowienia współpracy.
Dodatkowo, dane mogą być przez nas przechowywane dla celów zapobiegania nadużyciom i oszustwom, dla celów statystycznych i archiwizacyjnych przez okres 10 lat od dnia zakończenia obowiązywania umowy lub zdarzenia powodującego konieczność takiego przetwarzania.
Jednocześnie, w celu wypełniania obowiązków natury podatkowej i księgowej, część tych danych osobowych będzie przechowywana przez okres 6 lat od dnia realizacji poszczególnych umów sprzedaży, jak również dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
Jak nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych?
Państwa dane osobowe przekazane w ramach bieżącego kontaktu nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu (np. profilowaniu), które pociąga za sobą skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa.
Gdzie mogą Państwo wnieść skargę związaną z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora?
Obecnie takie skargi kierować można do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że po wejściu w życie RODO – po 25 maja 2018 r, Urząd ten zmieni nazwę na „Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych’’.